Regulamin wizyt

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Gabinecie Woyke Beauty Clinic Karolina Woyke zwanego dalej „Gabinetem”.
  2. Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Gabinetu, zwaną dalej „Usługą”.
  3. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
  4. Na terenie całego Gabinetu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

§2

Definicje

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
  2. Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego. 
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
  4. Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
  5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
  6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
  7. Usługodawca – oznacza:
    Firmę Woyke Beauty Clinic mieszcząca się pod adresem ul. Gościńcowa 112, 05-092 Łomianki, NIP: 1182201525 REGON: 384777426 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dane kontaktowe: adres e-mail: karolinawoyke@gmail.com, numer telefonu: 508 079 840.

§3

Klienci

  1. Klientem Gabinetu jest osoba pełnoletnia.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
  3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
  4. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu

§4

Świadczone usługi

  1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług opublikowanym na stronie internetowej https://woykebeautyclinic.pl/. 
  2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną. 
  3. Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
  4. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż 24 godziny od terminu umówionej wizyty tj. więcej niż 2 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi. Ponadto, w przypadku choćby jednorazowego niestawienia się na umówioną wizytę bez wcześniejszego poinformowania o odwołaniu wizyty, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.

§5

Rezerwacja wizyt

  1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty wyłącznie telefonicznie lub/i online.
  2. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku. Zadatek ten pobierany jest wyłącznie w następujących sytuacjach: w przypadku niestawienia się na umówioną wizytę z jej odwołaniem w terminie późniejszym niż 24 godziny od terminu wizyty lub w przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego poinformowania o jej odwołaniu. Po zaistnieniu jednej z powyższych sytuacji, zadatek pobierany jest przez Usługodawcę przy rezerwacji Klienta na następną wizytę.
  3. Zadatek wymieniony w pkt. 2, § 5 stanowi 50% kosztów zabiegu umówionego do realizacji na wizycie. Ze względu na personalizowany charakter wykonywanych zabiegów, Usługodawca, w przypadku rezerwacji wizyty na zabieg z góry nieustalony przez Usługodawcę oraz Klienta, ustala kwotę zadatku na 150 zł. 
  4. Nieprzystąpienie do Zabiegu na umówionej wizycie w przypadkach omówionych w pkt. 2, § 5, na którą Klient wpłacił Zadatek uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
  5. W przypadku realizacji zabiegu na umówionej wizycie z wpłaconym Zadatkiem, Zadatek ten podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
  6. Rezerwacja wizyt na zabiegi realizowane w pakietach czyli powtarzalnych seriach danego zabiegu wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty za cały pakiet z góry podczas pierwszej wizyty, zgodnie z cennikiem usług. 
  7. W przypadku zabiegów realizowanych w pakietach, niestawienie się na wizytę z jej odwołaniem w terminie późniejszym niż 24 godziny od terminu wizyty lub w przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego poinformowania o jej odwołaniu, skutkuje brakiem wykonania danego zabiegu z serii co wiąże się z bezpowrotną utratą możliwości wykonania tego zabiegu w serii. Dany pakiet zostaje zatem pomniejszony o niewykonany, pojedynczy zabieg z powodu niestawienia się na wizytę przez Klienta.
  8. Gabinet dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Gabinecie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
  9. Ważność zabiegów realizowanych w pakietach ustala się na 6 miesięcy od daty rozpoczęcia pierwszego zabiegu.

§6

Spóźnienia

  1. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Gabinetu telefonicznie.
  2. Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 5 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
  3. W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Gabinet ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. 
  4. Powtarzalne spóźnienia przez Klienta powyżej 15 minut, tj. więcej niż 2 razy, traktowane będą jak sytuacje opisane w pkt. 2, § 5 łącznie ze wszystkimi tego konsekwencjami.

§7

Płatności

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi. 
  2. Cennik Zabiegów dostępny jest w Gabinecie oraz na stronie internetowej Gabinetu.
  3. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: 
    a) Płatność gotówką
    b) Płatność kartą debetową/kredytową
  4. W przypadku wizyt z wpłaconym zadatkiem, cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.

§8

Standardy pracy Gabinetu

  1. Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  5. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  6. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.

§9

Obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
    a) przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
    b) w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
    c) do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań,
    do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
    d) do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
    e) do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.

§10

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie. 
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  3. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie, za pomocą listu poleconego wysłanego na adres Gabinetu lub elektronicznie na adres e-mail gabinetu.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.

§11

Dane osobowe

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.

§12

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
  2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie. 
  4. Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów. 
  5. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
  6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej. 
  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  8. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 01.06.2021.